Vikingai, nepriimk taip tiesiogiai
, supranti eina kalba tik apie vieną dalį nuomonės formavimo beje plačiąja prasme, nes gi ta galva labai sudėtingas dalykas
. Esmė tame, kad tau atsiranda pats NORAS (beje "norai", gali juk atsirast nebūtinai taip iškart, o užkliuvus už visai kažkokio net netiesioginio simbolio, panašus efektas, kaip prisimeni užmiršto sapno epizodą, kažką atsitiktinai patyręs, pamatęs), o mintys po to savaime sukas ne apie bažnyčią, labai prireikus, manau, jas galima jau būtų lengviau ir kam nors "paganyt"
. Ir filmų atveju tai greičiausiai patys savaime filmų kūrėjai nieko neslepia, paprasčiausiai kalbama, kad yra toks efektas, kaip pavyzdys, kad nėra ta galvelė, kaip plieninė dėželė į kurią dedi tik ką pats nori
. Paimkim tokią situaciją, kad bent jau vyras dažnai junginėdamas kanalus be jokio tikslo 90proc. tikrai užklius už to kanalo kur rodomas "snukiadaužis", arba, kad net tiesiog šiaip labai sexualios moterys (nereikia net porno)
. Apskritai dažniausiai filmuose ir reklamose dominuoja visokie kieti vyrai ir gražios moterys, beje kaip manai jei ne TV ir pan. ar būtų pas mus moterys - kaulų maišai, lakomos grožio etalonu
, aišku atsakysim mes kad ir gerai, jog taip yra, bet tai kita medalio pusė, kad mum standartiškai kone visiem toks tipas seksualus, pamąstykim kodėl būtent, jei visi esam gana skirtingi
? Arba imkim tokią situaciją, kad tave užpuola gašlios mintys
, bet kažkokia situacija tave priverčia žiūrėt, ką nors daugmaž simbolizuojančio visuomenėj steriotipiškai 'šventas' idėjas, noras gali greit praeit (tiksliau nulyst netolimai ateičiai, kol bus vėliau patenkintas). Be to čia tik pavyzdžiai, reklamoj tas pasąmoningas SEX užfiksavimas, nebūtinai iš tavęs siekia tiesiogiai, kad tu užsimanytum būtent sexo, tiesiog labiau atveria galvą priimt informaciją taip kaip "reikia", kuri rodoma tiesiogiai, žiūri į moterį pakabinęs žabtą, o tuo matu tau "įrašoma", kad reikia kažką labai naudingo nusipirkt, nežinau kaip paaiškint, bet dar pagalvokim apie visą šitą situaciją galvoje (nereikalingas daiktas, pasąmonėje gali užsifiksuot suteikiantis tokio pasitenkinimo, kaip ta nereali moteris)
. Optinė iliuzija, kas pirmiausiai pamato iPod
(bet, vaizdinė medžiaga+garsas būtų kur kas efektyviau, žodžiu kuo daugiau visokių gudrybių sufiksavus į vieną visumą visai realu, kad kažkoks rezultatas bus) ?
Kam reikėtų reklamų, jei jos nedarytų didesnio poveikio ir kas žiūri reklamas intelektualiai jas apsvarstydamas, o ne laisvai "sugerdamas" tuos vaizdus, pabandykit bandymą su kitais, gerokai įpusėjus ilgai reklamų pertraukėlei, kuri buvo žiūrėta tiesiai ir kiaurai į TV
paklauskit, kad buvo reklamuojama ką tik pasibaigusioje reklamoje, ypač kokioje dar naujoje, kad joks iš atminties kertelių atgamintas vaizdelis nepagelbėtų
? Dažnai žmogus neatsimena, bet pagal Jungo pavyzdį, kurį prieš tai minėjau viskas neabejotinai išliko pasąmonėje ir parduotuvėj praeinant pro tą prekę gali "šauti" mintis nusipirkt šį geriausią geriausią daiktą
. Tiesa, šiaip neabejoju, kad dabar dažnas reklamuotojasis pats nieko ir nenutuokia apie tuos poveikius, kaip kad ir filmo kūrėjai gali nenutuokt, o kas kaltas, gla kas užsako muziką
, o gal niekas sąmoningai tokio poveikio nenagrinėja ir jis dirbtinai atsiradęs, na bet propogandos metodas rodo, kad tikrai yra galvojančių
. Šiaip dar viena giliai filosofinė tema
Lamborghini, mažink TV Detektyvų dozę
, arba priimk tas laidas kaip situacijų komediją, beje, tokios laidos pačios savaime tinkamos bukint žmones ir kaip matom labai veiksmingos įtakot nuomonę
. Viskas turbūt kur kas paprasčiau nei žvaigždžių karai, kitavertus kartais paprasti dalykai gali kur kas labiau nustebint
. O dėl tų spalvų visai įdomus pastebėjimas