Tema atskelta nuo temos "Tėtis, mama,.." iš forumo "Pasaulio įvykiai", išsivysčius diskusijai apie lyčių skirtumus.Nesubėkim gal su tyrimų rezultatų pateikimu- čia ilgalaikiai tyrimai ir neduokdie netinkamai užkabinti etiketę žmogui .Jei kas ir daro tokius, tai apibendrinimai bus dar negreitai.Yra žmogaus fiziologija, psichika, teorijos , bandymai ir laikas tam patikrinti ir įsitikinti..Ir dar aptarinėjimai, nuomonės "už". "prieš", žmonių ir mokslininkų persidalijimai.
Vienas bandymas yra padarytas - tai didelio akmens metimas į
mišraus mokymo sistemą.vat kuo teko man domėtis.
Neišeis čia trumpai, na, bent įdomumo dėlei, paskaitymui., parašysiu ..
Bandymu, kaip tyrimu galima pavadinti ir eksperimentą, kuris buvo įvestas ano amžiaus antroje pusėje- mokyti berniukus ir mergaites kartu. O iki tol šimtmečius jie buvo mokomi atskirai. kokios daromos išvados, kas turi įtakos tolimesniame vystymesi?
1. Skirtingos lyties vaikai informaciją priima skirtingai[berniukai ieško prasmės ir pasirengę veikti tuoj pat, mergaitės-geriau jaučia, sunkiau suvokia prasmę, zubrilos daugiau mergaitės].
2.Belytis auklėjimas labiausiai smukdo berniukus- jie , globojami moterų pedagogių, būdami apsupty mergaičių, perima moteriškąjį elgesio tipą [neretai vėliau ir šeimoje neturi vyriškumo bruožo ].
3.Mergaitės vystosi sparčiau nei berniukai- tai jos neretai iki mokyklos pabaigos " kala" berniukus [jos, kaip asmenybės, subręsta anksčiau], dominuoja feminizmas.
4. Berniukų psichika o ir situacija taip sutvarkyta, kad į stipriausių tarpą jiems patenka mergaitės ir moterys- pradedant šeima, tęsiant mokykloje[senelės, mamos, mokytojos, mergaitės- reikalaujantys besąlygiško kapituliavimo ar paklusnumo].taip ir atsiranda "mamų sūneliai", žaidžiantys su lelemis, ir kaip teigia mokslininkai, iš "baltų ir pūkuotų" atsiranda nemaža dalis "žydrų", alimentininkų, bėgančių nuo atsakomybės ir alimentų, šiaip visokių niekšelių.
4..Del blogėjančios demografinės padėties taip pat kaltinamas mišrus[belytis] mokymas ir auklėjimas.
Štai Anglijoje privačiose mokyklose , o ir Australijoje , stebimi pokyčiai , mokant atskirai berniukus ir mergaites, jie jau sako, kad skirtumas yra, tokios metodikos ėmėsi Maskvos, Sankt- Peterburgo mokyklos. Pasirodo, ne viskas, kas sena, yra nereikalinga.Gal ir pas mus kada taip bus- mergaičių ir berniukų gimnazijos?
Kyla klausimų ir iš čia man, ne su viskuo norisi sutikti, bet kas yra šiandien , tai ..yra kaip yra.Matome.