Atvirukai ÄŒatai Forumas Piguva Pipedija PoPo blogai

Dabar yra 2024 Balandis 23, 12:37

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 46 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas
Autorių Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Lapkritis 20, 12:16 
Atsijungęs
Labai senbuvis
Labai senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2006 Rugpjūtis 2, 15:30
Pranešimai: 1915
Miestas: toli
Bozeris rašė:
Cia tas digimonas "Niekshas" ware ant opeliu :D nu kiauras digimonas, nieko neismano, o tik peza i piewa ir wiskas. Jei neturi ka pasakyti tai patiletu, tikrai protingiau atrodytu :evil:


Kaip tai neturiu? Dar ir kaip turiu!
Opeliai nemashina o shudas! Joks save gerbiantis verslininkas niekada nevazinetu su opeliu! Joks Normalus bachuras niekada nevazinetu su opeliu.
Kas gali paneigti, kad tai labiausiai puvancios bei greiciausiai pingancios mashinos?
Ir ishvis kaip cia tokie tiuningo megejai gali vazineti su mashina kuri tekainuoja pora tukstanciu LT? Da kaimai tik ir perka tas calibra's. :!:

_________________
Paskolos visiems | On kreditas


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Lapkritis 20, 13:28 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2006 Sausis 27, 14:49
Pranešimai: 9216
Gerą pravardę gavai... Digimonas :-)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Lapkritis 20, 14:46 
su tuo opeliu wavineja tikrai daug rimtu zmoniu. Ir kalbant apie ju waziuokles ir wariklius tai ten tikrai werti demesio reikalai. o kad skardos rudija tai cia jau kiekvieno wairuotojo reikalas. Nes yra tokiu senuku opeliu kurie net nezino kas tos rudis iswis yra. O jei tau opelis perkrustas kadzius, tai tu pamegink surast ir kitokiu modeliu. wa tada ir pasnekesi.


Į viršų
  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Lapkritis 20, 14:49 
Ir tarp kitko, rimtu tiuneriu yra pripazinta, kad dulitriniai opeliu motorai yra labai patwarus ir lengviausiai forsavimui pasiduoda.... :P


Į viršų
  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Lapkritis 20, 16:00 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2006 Sausis 27, 14:49
Pranešimai: 9216
Ghrmz... Na, aš tai asmeniškai dėl Opel mašinų nebūčiau linkęs ginčytis, nelabai apie jas išmanau.

O dėl forsavimo, tai teko skaityti, jog nepralenkiami šiuo atžvilgiu buvo sovietiniai Moskvitch - jų variklio galią esą beveik dvigubai buvo galima padidinti, mat rusai, nuklonavę BMW variklį, nutarė, kad tas per 10-15 metų sudils, todėl baisiai sumažino jo galingumą, kad galėtų atitarnauti pusę šimtmečio.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Gruodis 14, 23:00 
Kazkaip niekas nebepasisako sia tema :D idomu kodel....


Į viršų
  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Gruodis 15, 08:00 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2006 Sausis 30, 22:20
Pranešimai: 9200
Miestas: Is suvalkijos lygumu
Opel Calibra ant konvejerio pasirode 1990 metu kovo menesi.
Sio modelio strateginis tikslas - sugrazinti kupe i firmos modeliu linija vietoj moraliskai pasenusios ir seniai nebegaminamos “Mantos”.
Butentai tai padiktavo sportinio kupe forma - streles pavidalo profilis, zema vaziuokle, placios durys ir galingi varikliai. Vokietijoje Calibra buvo ivertinta rimtai: uz stilinga forma, uz komforta ir uz fantastiska aerodinamika. Is pradziu paklausa buvo milziniska. Ja labai palankiai vertino pasiturintys zmones iki 30 metu: makleriai, is virusu ir antivirusu praturteje programuotojai, soumenai, klestintys menedzeriai. Nenuostabu: Calibra - sportinis kupe, ir sukurta ji buvo dinamiskiems, ambicingiems, azartiskiems zmonems. Tiems, kas kitam gyvenimo etapui ketino pirkti naudota Porsche ar BMW 850, nauja Calibra buvo kaip tik.
Taigi pirmaisiais gamybos metais buvo parduota 29,431 Calibru.
Paklausa eme virsyti pasiula, 1991 metais parduotas rekordinis kiekis siu automobiliu - 67,443. Kad patenkintu paklausa, Calibra buvo gaminama ir Suomijoje.
1993 pristatyta “Color edition” - speciali versija, kuri issiskyre neiprastu spalvu gama. Taip pat sukurti nauji lieti ratlankiai.
1996 metais Calibra irodo savo galia, tapdama nugaletoja. 500 ag V6 4x4 Calibra laimi 9 pergales Vokietijos DTM’e. Sio sezono pabaigoje Manuel Reuter tampa nugaletoju tarp vairuotoju, tuo tarpu Opel - tarp gamintoju.
1997 vasara uzbaigiama Calibros gamyba. Per 8 metus buvo parduoti 238,647 egzemplioriai.

Komplektacija
Pradzioje gaminti tik du Calibra variantai: priekiu varomas ir visais keturiais ratais varomas (4x4) su C20NE (2.0i, 115 ag) varikliu. Nors automobilis gaminamas ant Opel Vectra bazes, taciau turi savo nepakartojama kebula su stebinanciu pasipriesinimo koeficientu - Cx=0,26.
Nuo 1990m lapkricio menesio pasirode naujas variklis: dvieju litru C20XE (2.0i 16V, 150 ag).
Dar po dvieju metu pasirode turbininis variklis C20LET (2.0i 16V Turbo, 204 ag).
Nuo 1993 metu standartine komplektacija pasipilde vairuotojo oro pagalve, o kitais metais prisidejo ir antroji - keleiviui.
1994 pasipilde varikliu gama: 2,5 l darbinio turio variklis C25XE (2.5i V6, 172 ag) ir naujos serijos ECOTEC variklis X20XEV (2.0i 16V, 130 ag). Tuo Calibros varikliu linija ir uzsibaige.
Calibros komplektacijoje buvo 5 pavaru mechanine arba 4 pakopu automatine pavaru deze. Taip pat yra ir 6 pavaru mechanine pavaru deze - ji buvo montuojama kartu su turbininiu varikliu C20LET. Visi stabdziai - diskiniai, priekiniai - ventiliuojami. Papildomoje komplektacijoje yra ABS.

_________________
Si vis amari, ama (Seneca) – Jei nori, kad tave mylėtų.......pats mylėk


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Gruodis 15, 08:00 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2006 Sausis 30, 22:20
Pranešimai: 9200
Miestas: Is suvalkijos lygumu
na jo kalibra tikrai pasisekes opelio produktas, turiu si modeli savo garaze, taciau kalibra kalibrai nelygu, vienos visiskos lupenos kitos visokius BMW lenkia, teraikia ja ninimaliai priziuret ir bus tikras feraris, o kad ubagu tai koks skirtumas juk nesam milijonieriiai :D seip visos masinos savotiskai geros, tuopaciu visos ir su trukumais

_________________
Si vis amari, ama (Seneca) – Jei nori, kad tave mylėtų.......pats mylėk


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 46 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007

Paspauskite ant banerio - taip pareklamuosite savo Laikas.lt :-)

468x60.lt - Keiskimes reklaminemis antrastemis


Burgzt Banner Exchange


Installation by Brigin