Dzeikai, kai prasideda slydimas, reik vairą sukti pirmiausiai į slydimo pusę, nes kitaip slydimas dar labiau sustiprėja. Ir tai netgi su priekiniais varančiais, kurie, atseit, "ištraukia".
Beje, sakyčiau, kad tas "ištraukimas" - tai kažkoks mitas, kurį sukūrė pirmieji mašinų su priekiniais varančiais gamintojai - tokios mašinos pigesnės, tai norėjosi parodyt, kad ir geresnės, o išties tai slystant išvis nežinau, kaip tokią suvaldyt normaliai, tik sukti į slydimo pusę, ir gazą švelniai atleidinėti (būtent švelniai, ir stabdžių nespaudžiant), ba kitaip, gazą spustelėjus (kaip vadovėliuose peza), mašina pradeda lėkti į priešingą pusę sudidėjančia sukimosi amplitude, o stabdžius spustelėjus, tampa visiškai nevaldoma.
O jei su užpakaliniais varančiais sukteli į priešingą nuo slydimo pusę, tai tada išvis pradeda nešti kaip vilkelį - tai jau garantuotas būdas, tuo tarpu pasukus slydimo kryptimi, mašina išsitiesina ir tampa suvaldoma - tada jau gali ištiesinti ir grįžti norimą trajektoriją.
|