Brigin.lt
http://www.brigin.lt/forumas/

BMW Isetta 300 Police - geriausi visų laikų limuzinai
http://www.brigin.lt/forumas/viewtopic.php?f=7&t=1031
Puslapis 23

Autorių:  Fungas [ 2006 Rugsėjis 24, 12:30 ]
Pranešimo tema: 

neksas dosiu as tau toj shaizen werke

Autorių:  Fungas [ 2006 Rugsėjis 24, 12:33 ]
Pranešimo tema: 

ar turejot BMW??? ne nu ty ir nesnekekit!!!!!!!!!!

Autorių:  tractor [ 2006 Rugsėjis 24, 12:54 ]
Pranešimo tema: 

Taip taip, dar pratęsiant temą apie AG Sheissen Werke: ši gamykla aktyviai bendradarbiavo su AG Messershmitt, gaminusia naikintuvus. Pirmasis Isetta modelis iš tiesų buvo tiesiog perdirbtas naujos kartos naikintuvas, nuo kurio buvo nuimti sparnai, bet paliktas garsusis dvitaktis reaktyvinis variklis.

Kad tai yra naikintuvas, galima pastebėti ir iš nuotraukų. Pirminė Isetta paskirtis buvo kovoti su priešo šarvuotąja technika ore bei žemėje, todėl naujasis automobiils-lėktuvas buvo aprūpintas raketomis.

Jau vėliau, po karo, buvo nuspręsta šią karinę techniką pritaikyti kitoms reikmėms, pvz., gaminti ją kaip šeimos automobilį. Visgi, ilgainiui BMW apsistojo ties traktorių gamyba ir šiuo metu pasaulyje užima lyderiaujančias buldozerių, traktorių bei įvairios kitos paskirties žemės ūkio mašinų gamintojo pozicijas.

Prikabinti failai:
bmw_isetta_karinis_raketnesis.jpg
bmw_isetta_karinis_raketnesis.jpg [ 63.48 KB | Peržiūrėta 718 kartus(ų) ]
isetta_bmw_aviacija.jpg
isetta_bmw_aviacija.jpg [ 95.66 KB | Peržiūrėta 724 kartus(ų) ]
isetta_bmw_seimyninis_automobilis.jpg
isetta_bmw_seimyninis_automobilis.jpg [ 109.04 KB | Peržiūrėta 895 kartus(ų) ]
isetta_bmw_traktorius.jpg
isetta_bmw_traktorius.jpg [ 147.34 KB | Peržiūrėta 499 kartus(ų) ]
messerschmitt_isetta_bmw.jpg
messerschmitt_isetta_bmw.jpg [ 33.59 KB | Peržiūrėta 1345 kartus(ų) ]

Autorių:  tractor [ 2006 Rugsėjis 24, 13:55 ]
Pranešimo tema: 

Ir dar truputėlis apie šios garsios automobilių gamyklos žlugimą: 1964, kai amerikiečių sąmokslas privertė BMW atsisakyti garsiosios Isetta limuzinų serijos, gamykla buvo priversta nusipirkti licenciją MZMA/AZLK Moskvitch 408 modelio gamybos licenciją - pažvelkite į nuotrauką, kokie panašumai!

BMW ilgai slėpė šį gėdingą faktą, tačiau faktai rodo, kad supaprastintas Moskvitch 408 variantas tapo ne tik BMW 1500, bet ir visų kitų vėlesnių BMW automobilių pradininku. Tokiu būdu JAV korporacijos nesąžiningai ir gėdingai sulžlugdė didžiules perspektyvas turėjusią Vokietijos įmonę.

Geriausiai tą pademonstruoti gali iliustracijos: atraskite 10 skirtumų!

Prikabinti failai:
bmw_1500.jpg
bmw_1500.jpg [ 115.09 KB | Peržiūrėta 752 kartus(ų) ]
moskvitch_408.jpg
moskvitch_408.jpg [ 70.22 KB | Peržiūrėta 739 kartus(ų) ]

Autorių:  Svečias [ 2006 Rugsėjis 24, 14:19 ]
Pranešimo tema: 

Bėda ta, kad BMW 1500 pirmą kartą pasirodė 1962 metais, o Moskvich 408 dviem metais vėliau :-) Gražiai mėginta, bet nepavyko. Sovietmečiu, kaip bebūtų gaila, rusai kopijavo užsienio automobilių išvaizdas :-)

Autorių:  niekshas [ 2006 Rugsėjis 24, 14:21 ]
Pranešimo tema: 

Fungas> cia fakt na lico kaip sakoma :D
Tavo kregzde irgi ish maskarado kilus :lol: :lol: :lol:
BMW 318 = moskvich 412 anuke
[panishkai juokias]

Autorių:  niekshas [ 2006 Rugsėjis 24, 14:23 ]
Pranešimo tema: 

Vo blyn! Kol rashiau posta, svecias paneige mano teorija :o

Autorių:  tractor [ 2006 Rugsėjis 24, 18:56 ]
Pranešimo tema: 

Į Svečio prieštaravimą galėčiau atsakyti vienareikšmiškai - akivaizdu, kad vokiečių automobilių kūrimo tempai buvo daug greitesni, nei rusų, ar ne? Tuo pat metu akivaizdu ir kita - iki pat 1960-ųjų BMW gamyba buvo orientuota išimtinai į Isetta automobilius. Ir vėlgi, akivaizdu, kad 2 metų naujam automobiliui sukurti nepakanka net vakarų šalyse, tuo tarpu Rusijoje tam sugaišdavo 10 metų arba netgi dar daugiau. Taigi, kokios išvados peršasi:

Jei tarsime, kad Moskvičiai nukopijuoti nuo BMW, tai reikštų, kad rusai vietoje sau įprastų 8-15 metų diegimo į gamybą, sugebėjo įdiegti viską per metus, ar, skaičiuojant nuo pirmųjų, bandomųjų BMW 1500, per du metus. Tai būtų neįtikėtina, ypač žinant tai, kad rusai jokių licencijų iš Vakarų šalių nepirkdavo.

Labiau įtikėtina, kad BMW nusipirko licenciją iš rusų - tie Moskvitch 408 modelį buvo pradėję kurti dar 1956-aisiais, iškart po to, kai paaiškėjo, kad naujasis Moskvitch 402 yra pakankamai nevykęs, atsilikęs nuo laiko. BMW sutiko suteikti paramą rusams staklėmis, medžiagomis ir pan. už licenciją, pagal kurią galėtų gaminti Moskvitch 408 modelį.

Taip ir gavosi, kad, nusipirkę dar negaminamos mašinos licenciją, gerai organizuoti vokiečiai į serijinę gamybą šią mašiną paleido 2 metais anksčiau.

Puslapis 23 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/