Brigin.lt http://www.brigin.lt/forumas/ |
|
BMW Isetta 300 Police - geriausi visų laikų limuzinai http://www.brigin.lt/forumas/viewtopic.php?f=7&t=1031 |
Puslapis 2 iš 3 |
Autorių: | Fungas [ 2006 Rugsėjis 24, 12:30 ] |
Pranešimo tema: | |
neksas dosiu as tau toj shaizen werke |
Autorių: | Fungas [ 2006 Rugsėjis 24, 12:33 ] |
Pranešimo tema: | |
ar turejot BMW??? ne nu ty ir nesnekekit!!!!!!!!!! |
Autorių: | tractor [ 2006 Rugsėjis 24, 13:55 ] | |||
Pranešimo tema: | ||||
Ir dar truputėlis apie šios garsios automobilių gamyklos žlugimą: 1964, kai amerikiečių sąmokslas privertė BMW atsisakyti garsiosios Isetta limuzinų serijos, gamykla buvo priversta nusipirkti licenciją MZMA/AZLK Moskvitch 408 modelio gamybos licenciją - pažvelkite į nuotrauką, kokie panašumai! BMW ilgai slėpė šį gėdingą faktą, tačiau faktai rodo, kad supaprastintas Moskvitch 408 variantas tapo ne tik BMW 1500, bet ir visų kitų vėlesnių BMW automobilių pradininku. Tokiu būdu JAV korporacijos nesąžiningai ir gėdingai sulžlugdė didžiules perspektyvas turėjusią Vokietijos įmonę. Geriausiai tą pademonstruoti gali iliustracijos: atraskite 10 skirtumų!
|
Autorių: | Svečias [ 2006 Rugsėjis 24, 14:19 ] |
Pranešimo tema: | |
Bėda ta, kad BMW 1500 pirmą kartą pasirodė 1962 metais, o Moskvich 408 dviem metais vėliau Gražiai mėginta, bet nepavyko. Sovietmečiu, kaip bebūtų gaila, rusai kopijavo užsienio automobilių išvaizdas |
Autorių: | niekshas [ 2006 Rugsėjis 24, 14:21 ] |
Pranešimo tema: | |
Fungas> cia fakt na lico kaip sakoma Tavo kregzde irgi ish maskarado kilus BMW 318 = moskvich 412 anuke [panishkai juokias] |
Autorių: | niekshas [ 2006 Rugsėjis 24, 14:23 ] |
Pranešimo tema: | |
Vo blyn! Kol rashiau posta, svecias paneige mano teorija |
Autorių: | tractor [ 2006 Rugsėjis 24, 18:56 ] |
Pranešimo tema: | |
Į Svečio prieštaravimą galėčiau atsakyti vienareikšmiškai - akivaizdu, kad vokiečių automobilių kūrimo tempai buvo daug greitesni, nei rusų, ar ne? Tuo pat metu akivaizdu ir kita - iki pat 1960-ųjų BMW gamyba buvo orientuota išimtinai į Isetta automobilius. Ir vėlgi, akivaizdu, kad 2 metų naujam automobiliui sukurti nepakanka net vakarų šalyse, tuo tarpu Rusijoje tam sugaišdavo 10 metų arba netgi dar daugiau. Taigi, kokios išvados peršasi: Jei tarsime, kad Moskvičiai nukopijuoti nuo BMW, tai reikštų, kad rusai vietoje sau įprastų 8-15 metų diegimo į gamybą, sugebėjo įdiegti viską per metus, ar, skaičiuojant nuo pirmųjų, bandomųjų BMW 1500, per du metus. Tai būtų neįtikėtina, ypač žinant tai, kad rusai jokių licencijų iš Vakarų šalių nepirkdavo. Labiau įtikėtina, kad BMW nusipirko licenciją iš rusų - tie Moskvitch 408 modelį buvo pradėję kurti dar 1956-aisiais, iškart po to, kai paaiškėjo, kad naujasis Moskvitch 402 yra pakankamai nevykęs, atsilikęs nuo laiko. BMW sutiko suteikti paramą rusams staklėmis, medžiagomis ir pan. už licenciją, pagal kurią galėtų gaminti Moskvitch 408 modelį. Taip ir gavosi, kad, nusipirkę dar negaminamos mašinos licenciją, gerai organizuoti vokiečiai į serijinę gamybą šią mašiną paleido 2 metais anksčiau. |
Puslapis 2 iš 3 | Visos datos yra UTC + 2 valandos |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |