Brigin.lt http://www.brigin.lt/forumas/ |
|
Darbas Lietuvoje danu kalba http://www.brigin.lt/forumas/viewtopic.php?f=34&t=4394 |
Puslapis 3 iš 3 |
Autorių: | toks lietuvis [ 2009 Sausis 1, 18:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: Darbas Lietuvoje danu kalba |
Jie patys siūlo 1,5-3000 lt/mėn: http://www.cvonline.lt/new_tp/tp_frame.php?tp_id=94340 Ir tai, įtariu, iki mokesčių... |
Autorių: | tractor [ 2009 Sausis 2, 01:48 ] |
Pranešimo tema: | Re: Darbas Lietuvoje danu kalba |
toks lietuvis rašė: tractor, vertinga paskaityt nusimanančio žmogaus mintis . Bet vistik, jeigu darbuotojas moka tik danų kalbą, išsilavinimas ale filologinis ar pan., IT nei bum bum nesiorientuoja, tai ar realu 5-6000 į rankas gauti vien už danų k. mokėjimą? Juk jį reikia nuo nulio visko mokyti, minimum 2-3 mėnesius, kol pradeda dirbti. Ir, tarkim, koks realus būtų darbo užmokesčio didinimas tokiam naujokui po metų, kai jau apsitrina darbe? Jei IT nei bum bum, tai būtų jau ne tiek helpdesk funkcijos, kiek "blondinė prie telefono" (call center operator). T.y., registruoti užklausas ir atsakinėti bukiausius klausimus grynai pagal klausimyną. Pasikartosiu - tai jau nebūtų IT helpdesk darbas (bent jau pagal ITIL apibrėžimus) 1500 už tiesiog danų kalbą Lietuvoje, sakyčiau, gal net per maža (panašią sumą iš šios kalbos galėtum uždirbti paprasčiausiai vertėjaudamas), kita vertus, be specialybinių žinių vargu, ar mokėtų smarkiai daugiau. Kalbant apie IT - 1500 litų į rankas yra normalus užmokestis neblogai IT susigaudančiam vaikinukui, nemokančiam jokių užsienio kalbų ir neturinčiam nei ypatingų žinių, nei didesnės patirties. Tad manau, kad mažiau, kaip už 3000 litų jie neras daniškai kalbančio IT specialisto, turinčio didesnes, nei patyrusio namų vartotojo žinias. Kadangi, kiek supratau, tave sudomino šita darbo vieta, sakyčiau, eik į konkursą per daug negalvodamas - už 3000lt viršutinę ribą jie tiesiog neturės IT specialistų kandidatų tarpe, tad pakaks tiesiog patyrusio IT vartotojo žinių. Konkurencijos bus labai mažai. |
Autorių: | Gruodis [ 2009 Sausis 2, 17:22 ] |
Pranešimo tema: | Re: Darbas Lietuvoje danu kalba |
del atlyginimo kilimo - drysciau suabejoti paskutiniu metu, nes visos firmos shaldo atlyginimus, nebent pakeltu pareigose (butu daugiau atsakomybes). Plius, outsourcina zmones IT specialistus ne tam, kad brangiai moketu ir keltu atlyginimus... |
Autorių: | bet_kas [ 2009 Sausis 5, 12:47 ] |
Pranešimo tema: | Re: Darbas Lietuvoje danu kalba |
tractor rašė: Jei IT nei bum bum, tai būtų jau ne tiek helpdesk funkcijos, kiek "blondinė prie telefono" (call center operator). T.y., registruoti užklausas ir atsakinėti bukiausius klausimus grynai pagal klausimyną. Pasikartosiu - tai jau nebūtų IT helpdesk darbas (bent jau pagal ITIL apibrėžimus) 1500 už tiesiog danų kalbą Lietuvoje, sakyčiau, gal net per maža (panašią sumą iš šios kalbos galėtum uždirbti paprasčiausiai vertėjaudamas), kita vertus, be specialybinių žinių vargu, ar mokėtų smarkiai daugiau. Tractor sutinku, pagal ITIL helpdesk skiriasi nuo "pagal suvokima". Deja tie, kurie raso skelbimus dazniausiai vadovaujasi "pagal suvokima", taigi cia greiciau ""blondinė prie telefono" |
Autorių: | toks lietuvis [ 2009 Sausis 5, 19:05 ] |
Pranešimo tema: | Re: Darbas Lietuvoje danu kalba |
CSC siūlo poziciją help-desk-analyst - tai nėra skambučių centro operatorius, ar ne? Help-deskas sprendžia problemas, tik vat įdomu per kiek laiko naujoką galima išmokyti iki tokio lygio? |
Autorių: | Gruodis [ 2009 Sausis 6, 01:00 ] |
Pranešimo tema: | Re: Darbas Lietuvoje danu kalba |
Sutinku Bet_kas, Lietuvoje neretas darbdavys apskritai idomus - neaisku ko nori Kazkada pries keleta metu buvau interviu vienoje didesniu firmu (atrode pakankamai nebloga firma), per pokalbi uzklausus apie apmokymus direktoriaus, atsakymas buvo mazdaug ''taip, sako siunciame, po to turi atidirbti po darbo uz tai'' ''aha'' - pagalvojau - ''tai gal geriau as nusipirksiu pats juos'' |
Autorių: | tractor [ 2009 Sausis 6, 07:30 ] |
Pranešimo tema: | Re: Darbas Lietuvoje danu kalba |
toks lietuvis rašė: CSC siūlo poziciją help-desk-analyst - tai nėra skambučių centro operatorius, ar ne? Help-deskas sprendžia problemas, tik vat įdomu per kiek laiko naujoką galima išmokyti iki tokio lygio? Priklausomai nuo įvairių dalykų. Jei esi galvotas, bendraujantis, turi IT žinias ir mokymai yra geri - per mėnesį įsivažiuotum, ypač dar jei įmonės veikla procesinė. O jei įmonėj bardakas ir iš tavęs nori neaišku, ko - tai ir pusės metų gali neužtekti Šiaip, kadangi įmonė vakarietiška, manau, kad praktikoje viskas būtų arčiau pirmojo, nei antrojo varianto. |
Puslapis 3 iš 3 | Visos datos yra UTC + 2 valandos |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |