toks lietuvis rašė:
tractor, vertinga paskaityt nusimanančio žmogaus mintis
. Bet vistik, jeigu darbuotojas moka tik danų kalbą, išsilavinimas ale filologinis ar pan., IT nei bum bum nesiorientuoja, tai ar realu 5-6000 į rankas gauti vien už danų k. mokėjimą? Juk jį reikia nuo nulio visko mokyti, minimum 2-3 mėnesius, kol pradeda dirbti.
Ir, tarkim, koks realus būtų darbo užmokesčio didinimas tokiam naujokui po metų, kai jau apsitrina darbe?
Jei IT nei bum bum, tai būtų jau ne tiek helpdesk funkcijos, kiek "blondinė prie telefono" (call center operator). T.y., registruoti užklausas ir atsakinėti bukiausius klausimus grynai pagal klausimyną. Pasikartosiu - tai jau nebūtų IT helpdesk darbas (bent jau pagal ITIL apibrėžimus)
1500 už tiesiog danų kalbą Lietuvoje, sakyčiau, gal net per maža (panašią sumą iš šios kalbos galėtum uždirbti paprasčiausiai vertėjaudamas), kita vertus, be specialybinių žinių vargu, ar mokėtų smarkiai daugiau.
Kalbant apie IT - 1500 litų į rankas yra normalus užmokestis neblogai IT susigaudančiam vaikinukui, nemokančiam jokių užsienio kalbų ir neturinčiam nei ypatingų žinių, nei didesnės patirties. Tad manau, kad mažiau, kaip už 3000 litų jie neras daniškai kalbančio IT specialisto, turinčio didesnes, nei patyrusio namų vartotojo žinias.
Kadangi, kiek supratau, tave sudomino šita darbo vieta, sakyčiau, eik į konkursą per daug negalvodamas - už 3000lt viršutinę ribą jie tiesiog neturės IT specialistų kandidatų tarpe, tad pakaks tiesiog patyrusio IT vartotojo žinių. Konkurencijos bus labai mažai.