Liuks
Noriu tik pastebėti, kad tai taškinė perspektyva (visi paveikslo bei tikrovės elementai matomi iš vieno konkretaus nustatyto taško, sukuriama tiesiog paprasta geometrinė projekcija). Kartais būna naudojamos sudėtingesnės perspektyvos rūšys, ir kai kuriais atvejais, kaip beatrodytų paradoksalu, namas piešinyje gali būti su abiem matomais galais
Aišku, į tokius sudėtingus atvejus vargu, ar verta gilintis, nebent piešinys/paveikslas būtų didelis (metrais matuojamas, pvz., freska ar pan.). Absoliutūs perspektyvos meistrai buvo Renesanso dailininkai - anie pasiekė tokių aukštumų, kad iki šiol juos tyrinėja ir neatkartoja (visokios linijinės ir net kreivinės perspektyvos, jei surasiu dar tarp knygų, atskanuosiu)
O dar, dėl šviesėjimo - tamsėjimo - peizažuose taip, į tolį šviesėja. O patalpose, skylėse, urvuose ir kitose uždarose erdvėse jau gali būti įvairiai.
Dar vienas momentas, apie obuolį: jam reikia fono
Bent jau brūkšnį kokį - iškart įspūdis bus kitas
(Gebene, kažkada labai seniai buvo tokis pas mane malonumas - paišyti ir mokinti, ale tai labai jau seniai buvo. Visą kvalifikaciją praradau negrįžtamai).