Na o aš ir toliau manysiu, kad Raimondos tragišką aprangą, užgožė dar tragiškesnė ir tikrai ne tiek "profesionali", kiek populiari Smorigino kritika. Kritikas matyt jau seniai įsijautė, kad tų šou žvaigždė yra jis. Dalykas tas, kad jis kritikuoja ne tiek taisytiną objektą, bet dėl objekto žemina asmenį iš esmės (tuo ir skirias nuo įprastų kritikų). Nors turbūt ir to paties Petruškevičiaus laidų niekas nežiūrėtų ir niekas jo nelaikytų "geriausiu" stilistu (vien dėl to, kad pastaruoju metu populiariausias) jei jis būtų įprastas profesionalus stilistas, nurodantis stiliaus klaidas, o ne išskirtiniai chamiškai dėl jų įžeidinėjadamas pačius žmones
. Žodžiu išskirtinis chamiškumas duoda populiarumą, o populiarumas tipo "profesionalumą", pastarasis vėl savaime didina populiarumą atitinkamai ir patį "profesionalumą"...
. Juokinga, kad susikirto Lietuvos dviejų būtent tokių didžiausių "profų" keliai, šiaip net nežinojau, kad netiesiogiai ir Petruškevičius dalyvavo toj Eurovizijos atrankoj, bet jau iškarto šios temos pavadinimas privertė mane pagalvot apie jį
. Kaip viskas gražiai susidėsto
O jei kalbėt apie kitus dalykus t.y. aprangą (kas šioj situacijoj yra tik antraeilis dalykas ir žinant Smoriginą jis anksčiau ar vėliau vistiek būtų sukėlęs kokią nors panašią situaciją su kuo nors kitu ir už ką nors), Raimonda
apkūni mergina, su paprastais marškinėliais ir džinsais scenoje ji atrodytų kardinaliai tragiškiau ir ją būtų visiškai išjuokę visi žiūrovai (gi apskritai išryškintų visus savo trūkumus, o pas mus nevertinamas toks įžūlus, atviras nekompleksavimas, labiau atvirkščiai
). Šiaip apkūnumas smarkiai apriboja aprangos galimybes ir su Raimondos apranga, kad ne tik paslėpt trūkumus, bet dar ir atrodyt atitinkamai gerai, galvą gerai palaužyt turėtų ne tokie pop>"prof" Mantai Petruškevičiai (ar juolabiau tik jų abstraktūs patarimai), o profesionalūs stilistai. Dėl jausmingumo nu tai tikrai nesutinku, žmogus, kurio sritis susijus su menu, tikrai neprivalo būt kaip koks žiaurus šaltakraujis verslininkas
, kartais tai net privalumas šioj sritį, kad ir ta pati Raimonda "išlošė" šioj situacijoj tiek apskritai ja, tiek savo susigraudinimu. Juk savotiškai pasireklamavo, o iki šiol ji nelabai kam rūpėjo. Apsiašarojimas padėjo jai tapti nuskriaustajai, kitu atveju, jei ji būtų reagavus šaltai, tai vienareikšmiškai ir besąlygiškai žiūrovų akyse būtų laimėjęs kitas buratinas - Smoriginas, su visa savo chamiškai išskirtine kritika, o Raimonda apskritai kaip atlikėja ir asmenybė būtų likus visų pajuokos objektu, kaip ir kitos eilinės Smorigino aukos
. Žodžiu pati situacija nebūt jau tokia ir labai išskirtinesnė už kitas dažnas Smorigino kritikas ir nebūtų sulaukus tokio dėmesio. Bet esmė tame, kad Jura, mano nuomone ir yra nevykęs-"pop" kritikas todėl, kad kritiko darbas taisyti, o ne žlugdyti
. Juolabiau akivaizdu, kad Smoriginas labiau stengias būti pastebėtas pats savo kritikoje, atrodo jis net tiesiogiai mėgsta joje įterpt ką nors daugiau mažiau apie save.