Na o man atrodo, kad visuomenė bunka tokiose UCB reklamose įžveldama meną
, juolabiau, kad kai tas "menas" nusirita iki besidulkinančių šuniukų tai visai
. Bet matom, kad potencialius pirkėjus ir naujus gerbėjus tai - būtent pati reklama (kurioje pati produkcija net nelabai konfiguruoja), kabina ir turi didelį poveikį, o dar tokia, puikiai atlieka savo darbą - garsinti etiketę. Šiaip garsi etiketė įtikina žmones, kad kur ji yra tas daiktas jau tampa automatiškai kokybiškas ir tuo pačiu, kuo garsesnė etiketė, automatiškai brangesnė kaina tuo neva ir kokybiškesnė prekė (be to visuose 'musyse' slypi didesni ar mažesni Dolce Gabbanos ir to neigti neverta)
. Tiesa sakant turėjęs aš ir Armani ir t.t. nu ir žinoma skųstis negaliu, viskas ok (tiesa girdėjau ir labai nusivylusių konkrečiai Armani, ypač prekių iš Vilniuje esančios parduotuvės), žinoma faktas neprasti rūbai, visgi ir ne auksiniai, o jei lygint su turgaus rūbais (ypač tarkim kokiais džinsais) tai gali rast kokybe ne ką tenusileidžiančių (nu tikrai ir nereikia skiest), o žema kaina kelis ar keliasdešimt kartų "atsiliekančių", vien dėl etiketės
, juk visi suprantam, kad vardas prisideda prie kainos? Ir visgi čia kalba ne apie kokybę (paminėjau tai tik kaip pavyzdį kodėl reklama daiktą "padaro" super kokybišką ir kad kuo ji įtaigesnė ir garsesnė tuo daikto ir etiketės "kokybė" labiau "išauga" žinoma kartu ir pelnas
), o reklamą, konkrečiai UCB ir nežinau ar būtų geriau jei mieste tarkim ginklų parduotuvę reklamuotų, vaikas, ištaškytomis smegenimis (tarkim dar pavadisim geru darbu ir "socialine" reklama, kad neva 'ginklai žeidžia'), prie mėsos, kailių ir kosmetikos parduotuvių pavaizduot skerdžiamus ir kankinamus gyvulius, prezervatyvus reklamuot tarkim tokiais vaizdais:
ir t.t
. Žinoma, čia tik mano 'opinionas', man tiesa sakant net nelabai rūpi jų tos reklamos, tik manau, toks orginalumas nėra jau toks orginalus, visgi jų reklama mane paskatino tikrai nesidomėti jų produkcija vien dėl požiūrio į savo veiklą.