Štai tokia pamokanti istorija atkeliavo man iš vieno pažįstamo. Nežinau, ar tai tiesa, ar ne, taigi, kaip gavau, taip ir perduodu:
-----------
"Draugai jau žino istoriją, kurią mums "finansavo" Hansabankas. Bet nutarėme papasakoti ją plačiai visuomenei, kad net googlas išgirstų.
Taigi, vieną sekmadienį prieš devynis mėmesius iš visa elektron kortelės sąskaitos mano vyrui dingo beveik 3K litų. Pasak lt.hanza.net, visi šie pinigai buvo sistemingai ir skubiai išimti tos savaitės penktadienio popietę grynaisiais Bankoke, Tailande, tailandietiškos valiutos vienetais. Iš pradžių maža suma, už kelių minučių didžiausiais leistinais kiekiais kas sekunde, kol sąskaitoje liko tik dešimt litų. Kai pastebėjome dingimą, tie pinigai dar buvo rezervuoti.
Bankoke, aišku, nei vienas nebuvome. Ten nuvažiuoti galioja vizinis režimas. Nuėmimo dieną į tą pačią sąskaitą buvo pervestas ir 10% būsto pradinis įnašas, gerai kad jis ten negulėjo ilgai, o tai būtume praradę "truputį" daugiau. Prieš dieną su kortele buvo atsiskaitoma Lietuvoje. Kortelė saugiai guli piniginėj, pin'o popieriukas sumaitintas naikintuvui senų seniausiai. Mistika?
Ką padarėme mes. Užblokavome sąskaitą tą pačią sekmadienio dieną. Pirmadienį parašėme pretenzijų formą. Pakeitėme kortelę su visu pinu (aišku, už savus pinigus). Išsiaiškinome, kad nesame tokie vieninteliai: vyro bendradarbis lygiai taip pat liko apvogtas. Jo spėjimas - nukopijuota kortelės magnetinės juostelės info ir nufilmuotas pin'as viename iš Niujorko bankomatų. Abu su vyru JAV lankėsi tose pačiose vietose, tad - daugiau nei tikėtina. Viltį glostė faktas, kad bendradarbiui pinigus grąžino. Bet jo buvo kreditinė kortelė.
Ką padarė Hansabankas? Leido rezervuotus pinigus nurašyt. Kiekvieną mūsų apsilankymo kartą vis nauja mergelė pasiteiraudavo, ar mes gerai atsimenam, kad nebuvome Bankoke. Vienas berniukas pažadėjo išnagrinėti pretenziją per 3-4 mėnesius, o vis kitos mergaitės žadėjo "būtinai paskambinti" kaskart mums primenant apie savo egzistavimą. Paklausti apie nagrinėjimo stadiją, jos pasakojo, kad atsakingas asmuo atostogauja, jo niekas nepavaduoja, bet kai grįš, "jis mums paskambins".
Po pusės metų vilkinimo Hansabankas pareiškė, kad (dėmesio!) forma net nebuvo nagrinėjama, nes operacijos buvo patvirtintos pin-kodu! Pinigų niekas, aišku, negrąžins. Atsiprašymas? Kas tai? Net šitą "ne" atsakymą gavome žodžiu, tiesiog jį išreikalavome. Dabar, pakėlę viską iš naujo, reikalaujame atsakymo raštu.
Kokia šitos istorijos moralė? Ogi tai, kad sukčiai skverbiasi ir į bankomatus Mažeikiuose. O Hansabankas nesiruošia daryti nieko, priešingai, nei žada, kad atlyginti jums nuostoliu.
Sprendimas? Kol kas ieškome. Nujaučiu, kad optimaliausias būtų keisti banką.
Arba, iš viso, neprasidėti.
Būčiau dėkinga, jei apie tai netylėtumėt."
|