tractor rašė:
Bet_kas, darbuotojas sistemoje cars buy cars veikia tik kaip papildomas elementas. Pagaminamų ir parduodamų mašinų kiekis ima priklausyti nuo gamybos apimčių (pagaminamų ir
parduodamų mašinų kiekio), o ne nuo darbuotojo. Pagauni, apie ką aš?
Cars buy cars!!!
Kaip sakant, vartotojiška visuomenė, kur ne žmogus perka mašiną, o mašina perka žmogų ir kitą mašiną, kuri perka iš ankstesnės mašinos žmogų ir paskui perka kitą mašiną, ir t.t.
Cars buy cars!!!
Įdomi situacija, ar ne?
Vel paboldinsiu viena vieniteli zodi. Vat kad zmogus tampa masina (pirkti, pirkti, pirkti) - cia jau rimtas klausimas, bet visai kita tema.
tractor rašė:
O štai dėl monopolijų - ginčas, manau, beprasmiškas. Monopolijos ir dominavimas rinkoje mažina konkurenciją, didina kainas, mažina gamybos efektyvumą, blogina darbuotojų socialinę padėtį, prastina produkto kokybę, atima iš vartotojų galimybę rinktis ir, paradoksas - netgi mažina tų pačių monopolistų pelnus (žr. kad ir AT&T išskaidymo rezultatus arba JAV vietinių avialinijų rezultatus prieš monopoliją ir po). JAV antimonopoliniai įstatymai atsirado tikrai ne tam, kad apsaugoti monopolistus nuo būsimų konkurentų, o tik tam, kad juos apriboti (ar tai ne akivaizdu? Žr. JAV antimonopolines bylas, jų nedaug). Žodžiu, nesivelkim į beprasmišką ginčą dėl akivaizdžių dalykų
Monopolijos tampa blogai, kai tik nustoja pustis. Ties kokiu dydziu pustis nustos (miestas, salis, pasaulis, viena sritis, daug sriciu), priklauso nuo vadovaujancio personalo fantazijos. Coca-Cola ir panasiu kontoru vadovu fantazijos - visas pasaulis. Kol kas dar nei viena nepaeme 100% pasaulines rinkos.
Tas pat ir su AT&T bei panasiom, jos nustojo pustis, nes pasieke JAV ribas ir nenorejo plestis uz salies ribu. Butu pletusios toliau, klausimas ar butu kas skaldes. As noriu pasakyti ka - skaldyti reikia, bet tik tada kai nustoja augti.