Si sitacija prikele is uzmarsties vingiu asmenine abituros istorija... O buvo... taip... Istorija, mokslas mane zavejes nuo jaunu dienu, atejus paskutiniams mokslo metams issivyniojo i lazybas tarp manes ir zinomo zmogaus A.Terlecko sunaus, mano istorijos mokytojo. Mano statymas buvo 10 ir kiti rezultatai nedomina. Lazybos buvo principines, ne del prizo. Savo gavau, tiek trimestre, tiek egzamine. Visai kitokia (priesinga) istorija buvo su anglu kalba, man, dabar galiu pasakyt atvirai ji buvo... Sakykim taip, iki lemputes. Kadangi buvo iki lemputes, prasidejo karas su anglu kalbos mokytoja, kas zinoma puikiai atsispindejo... rezultatuose (2, 10, 2, 10, 2, 10 ir t.t). As puikiai suvokiau egzaminu svarba, ruosiaus ir pakankamai daug papildomai, taigi egzaminas man nesukele daug problemu, 9 ir laisvas. Dabar, praejus kruvai metu, galiu atsakyt paprastai, anglu as ismokau normaliai ne tada, kai lauze grieztos mokytojos/destytojos, ne tada, kai mokiausi papildomai, o tada ir tik tada, kai i suvokima atkeliavo sakinys - man to reikia. Kai 50-60% skaitomo teksto tapo anglisku, kai 3 is 10 pasnekovu tapo angliskai kalbantys. Ka as norejau parodyt... esminis pedagogo uzdavinys - sudominti, tik tada supazindinti, gi dazniausiai nueinama paprastesniu keliu, supazindinu, o su sudominimu... buvo nebuvo. Ir rezultatu neparodys nei egzaminas, nei pazymiai, jie tik grubi statistine informacija pamastymui... Apie mokytojo, kaip vedlio/vadovo kompetencija ir jos stoka.Nes 2-eta mokytojas raso ne mokiniui, jis ji raso visu pirma sau.
P.s. lygiai kaip ir universitete, po siai dienai prisimenu destytojus, kuriu paskaitas buvo gaila praleist, net filosofija, man kaip matematinio tipo gavrilai, savaip zavejo, zavejo savo keistumu ir nepraktiskumu, kol viena diena nusprendziau issiaiskint kas cia ir kodel
|