Žmogui toks jo pasaulis jo paties vertinimu tikrai žiaurus ir beje žiauriai elgias toli gražu ne tik atmatos (net jei tą žiaurumą įvykdo rafinuočiau), lieka galimybė su tuo susitaikyt ir žvelgt su kažkokiu gailesčiu, užuojauta į tokį tiesiog dar primityvų (savo) elgesį arba pykt ant kažko už jį ir daugmaž būt tokiu pačiu savo veiksmų daugiau mažiau nekontroliuojančiu, nesuprantančiu, kad ir mąstančiu gyvūnu, kažkas tokio, kad parodo raudoną spalvą, atitinkamą pirštą, situaciją ir t.t. tai ir pykstu "kaip pridera", o kodėl pykstu nelabai ir svarbu. Visgi diskutuot apie smurtą turbūt verta, apskritai verta vertint savo požiūrį, veiksmus tokiose temose (situacijose), jau kuris laikas turbūt kardinaliai pakeičiau savo nuomonę apie mirties bausmes (primityvus noras apkaltint kažką ir taip neva "išspręst" problemą). Šiaip atitinkamomis sąlygomis esant kiekvienas iš mūsų galėtume būti tų spardančiųjų vietoj, čia pavieniai individai save mažai įtakoja, kadangi kokie esam daugiausiai priklauso nuo to kokiomis sąlygomis ir kokioj aplinkoj išaugom (tiesa kokia ta aplinka daug priklauso nuo jos pavienių individų
), taip, kad esu beveik įsitikinęs, kad pats įvykis rodo bendrą visuomenės primityvumą, ne tik tų kurie spardo. Galima žinoma vėl šiek tiek "primityvizuot", kad būtų įtikimiau ir sakyt (apkaltint), kad tam tikros visuomenės dalies - tarkim šalies, tikėjimo ar pan. Teip kad, mano nuomone, primityvu būtu ir piktintis ant tų tiesiog gyvenimo aukų. Šiaip pagalvokim taip, gal čia įamžintas Linčo teismas kaip nors labai stipriai nusidėjusiai merginai, na pvz., pas mus tokį turbūt norėtų ne vienas įvykdyti Jonaitienei ar tam išgėrusiam ir pabėgusiam policininkui, kuris užmušė tris vaikus (bent jau tuo metu "ant smūgio"), labai puikiai tokia situacija
palyginus su šia atskleistų ne tik teismo vykdytojų, bet ir aukos žvėriškumą (primityvumą), arba kitaip - ne tik aukos, bet ir likusiųjų, žodžiu visos masės primityvų elgesį
. Žmogas yra, kad ir mąstantis, bet vistiek gyvūnas, nors taip ir nemano, bet elgesys išduoda. Mokyklose visas tas terorizavimas ir smurtas irgi dažniausiai, ne tiek sąmoningai kiek laukinės gamtos principais vyksta, tiesa yra skirtumų nuo gamtos, ypač pastebimų Amerikoje - "Dievas nesukūrė visų lygiais, tą padarė misteris Koltas", tai tokie užterorizuoti bevaliai ir silpnieji, dažniausiai tampa bepročiais, kurie po to jau vykdo kerštą blogam pasauliui. O kas čia kalčiausias?
Gal bus link kur pasukt temą