tractor rašė:
Tarp kitko, iš tokios ekonominio investavimo analizės man peršasi du dalykai:
1. Valstybės biudžetus tvarko biznieriai, pratę dirbti su finansinėmis, bet ne su strateginėmis investicijomis.
2. Kam ruošiamasi parduoti Lietuvą ir kaip tai išvis įmanoma padaryti?
Tractor, bet įdirbis su strateginėmis programomis yra ir supratimas, kam reikalingas strateginis finansavimas irgi yra.Klausimas kažkoks atviras lieka..
O dėl pardavimo- įdomiau gal, o kas norėtų "pirkt"?..nežinau tractor. Jei sakysiu, kad plaukai piestu stojasi-bus romantiška? Gi visi resursai turi pradžią ir pabaigą, tiek finansiniai tiek žmogiškieji, išskyrus gal nekilnojamą turtą.Visokių cūdų esam matę, kaip parduoda už litą, perka tą patį už milijoną.. Ko čia kam labiau reikėtų?
Na, buvau Vakaruose, ne pirmi metai aplankau mokyklas.Austrijoje, Čekijoje, Vengrijoje. Regiu visai kitą požiūrįir finansavimą, gal išskyrus Lenkiją. Tik ne dėl pasigyrimo čia, bet kad tvarkomasi kitaip, iš esmės.
Va, dabar Drezdene lankiausi amatų centre, kur vaikai susirenka mokytis po 10 klasių. Ten 2000 moksleivių, finansavimas per metus mano supratimu prie jų kainų nedidelis, 400000 EU per metus. Kelios techninės specialybės. Kitur yra kitos, ar ne 5 tokios įstaigos. Ir ką pastebiu? Kas daroma, daroma gerai ir nepigiai. Žinom, kad Drezdenas dar vis atstatinėjamas, o štai ugdymo įstaiga turtinga, ko nėra pas mus. Net grindų dangos pačios geriausios. Kompiuterinės klasės kelios, kompai atnaujinami kas 3 metai, automobilizmui mokyti firmos, su kuriom sudarytos sutartys, teikia naujausius automobilių modelius, šiom dienom jie turi gaut naujausią bimbalą.Na, nuotraukose matysite aiškiau. Ten moksleivio išsilavinimu rūpinasi ir firma, ir mokykla.Mokinys, sudaręs sutartį su firma, kartu atlieka praktiką, išeina visapusiškai pasirengęs specialistas, gali drąsiai aptarnaut net lėktuvus. Santechnikų, braižytojų darbo vietos, baldai kelia pavydą. Rimtai. Į klausimą, kodėl pas jus geriau?-buvo atsakymas- tai visai kita sistema.Kas naujausia, kas geriausia- mokykloje vaikams ugdyti.