Brigin.lt http://www.brigin.lt/forumas/ |
|
PEDANTISKUMAS http://www.brigin.lt/forumas/viewtopic.php?f=13&t=2801 |
Puslapis 5 iš 6 |
Autorių: | zaliukas [ 2007 Liepa 13, 21:43 ] |
Pranešimo tema: | |
jadze rašė: zalias..ar zinai kiekm laiko uzima naiti prie spintos ir pasiimti koki 10 dokumentu is skirtingu abeceliu ir papkiu?:) man patogiau kai toki reikalai buna mano akiu lygyje ir rankos tolyje na gi as nesakau,kad butent taip reiktu daryt,tik pasakiau kaip as daryciau kiekvienam sava tvarka miela ir priimtina...jadziuk
|
Autorių: | jadze [ 2007 Liepa 13, 21:52 ] |
Pranešimo tema: | |
zalias, as ir labai megstu tvarka, tik pas mane yra isimciu...turiu ir sava kampa kur atrodo nera tvarkos, bet man ji tokiais atvejais ideali |
Autorių: | Padukele [ 2007 Liepa 16, 11:02 ] |
Pranešimo tema: | |
zaicik raso: Cituoti: ...kaip sakoma:kas per daug,tas jau nesveika
kiek ir kaip tvarkytis, cia jau kiekvieno reikalas...jei namuose mazi vaikai ar augintis [ suo ..kate]...zinoma, be daznesnio tvarkymosi nieko nebus....o svara vistik - na, bent man pirmoje vietoje.!! Ziuriu i kai ka..ir sypsausi..." Juk Tu mane pazisti.." |
Autorių: | zaliukas [ 2007 Liepa 16, 15:53 ] |
Pranešimo tema: | |
jadze rašė: zalias, as ir labai megstu tvarka, tik pas mane yra isimciu...turiu ir sava kampa kur atrodo nera tvarkos, bet man ji tokiais atvejais ideali
tai saunu jadziuk |
Autorių: | Ameno [ 2007 Liepa 19, 14:28 ] |
Pranešimo tema: | |
siaip tai labai gerai dirbti su pedante kai ji viska sutvarko uz tave |
Autorių: | asha [ 2007 Liepa 19, 14:41 ] |
Pranešimo tema: | |
Pragmatiškas požiūris. |
Autorių: | Padukele [ 2007 Liepa 19, 15:19 ] |
Pranešimo tema: | |
Ameno )kai kam..... |
Autorių: | zaicik [ 2007 Liepa 19, 16:29 ] |
Pranešimo tema: | |
Ameno rašė: siaip tai labai gerai dirbti su pedante kai ji viska sutvarko uz tave
nemanau,kad ilgai tau patiktu dirbt su pedante(u),pavargtum dirbti su tokiu zmogumi... |
Puslapis 5 iš 6 | Visos datos yra UTC + 2 valandos |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |